Til nuværende og kommende forbrugere

Ofte stillede spørgsmål om vand ved Aalestrup Vand
Hvor kommer vandet fra?

Vi pumper grundvand op fra boringer i og omkring Aalestrup. 

Vandet bliver herefter iltet og filtreret inden det sendes ud til forbrugerne. 

Hvad koster vandet ved Aalestrup Vand?

Se vores takstblad under Økonomi.

Hvordan bliver jeg tilsluttet?

Kontakt os på info@an-energi.dk eller ring på tlf. 98641355. 

Hvad koster det at blive tilsluttet Aalestrup Vand?

Se vores takstblad.

Hvordan betaler jeg?

Lad betalingsservice klare dine regninger, så du slipper for at holde styr på betalingsfrister og gebyrer. Du kan tilmelde dig her.

Det er også muligt at betale din varmeregning via MobilePay. Nummeret er 344588. Husk at skrive forbrugernummer eller adresse i kommentarfeltet. 

Se mere om opkrævning af vand under Økonomi

Hvordan kan jeg følge mit forbrug?

Udover selv at aflæse din vandmåler, kan du følge dit vandforbrug ved at logge ind på Min Side

Du skal bruge dit forbrugernummer og en pinkode for at logge ind. Koden fremgår af den seneste opgørelse. 

Mangler du koden er du velkommen til at henvende dig på info@an-energi.dk eller tlf. 98 64 13 55.

Kan jeg få tilsendt opkrævninger i Eboks?

Ja, vi sender meget gerne via Eboks, så vi kan spare portoen. 

Det kræver blot dit samtykke, som du kan give på denne side. Mangler du koden, kan du henvende dig til os på info@an-energi.dk eller på tlf. 98 64 13 55.

Skal jeg selv melde flytning?

Har du solgt dit hus, skal du - eller ejendomsmægleren - sørge for at melde flytning til os. Brug formularen på flyttesiden eller send os en mail med oplysninger om udflytter, indflytter og dato for flytning. 

Bor du i en lejet bolig, skal din udlejer sørge for at meddele flytning.

Herefter kan vi lave en opgørelse over, om du skal betale ekstra eller have penge tilbage. 

Har du ikke fået svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til os på info@an-energi.dk eller tlf. 98 64 13 55.

//